marți, 21 aprilie 2015

review Mini crema solida – Camely frumusete naturala

 Buna. Primul post de pe acest blog am vrut sa fie despre un produs mai drag mie asa ca am ales sa vorbesc despre mini crema solida de la Camely- frumusete naturala .
Si ca sa o luam cu inceputul, o sa spun ca de la prima vedere mi-a placut aceasta crema, pentru a a venit foarte dragut ambalata ca si celelalte produse pe care le-am primit (pentru testare).Crema a venit foarte dragut “aranjata”, pusa intr-un recipient practic din plastic si ambalat ca o briosa, presarata cu cateva floricele uscate si insotita de o draguta eticheta ce prezinta ingredientele produsului. Pe langa grija detaliilor, am observat si grija “utilului”. Toate produsele au fost ambalate si in reviste pentru a ajunge intregi.





 Prima data cand am incercat-o, a fost imediat dupa ce am primit-o si era putin topita, asa ca am bagat-o la frigider, insa dupa aceea nu a mai fost nevoie sa o tin la rece pentru ca a ramas in  stare solida.

 La aplicare, crema ia consistenta unei creme de galbenele. Este buna pentru ingrijirea mainilor pe timp de vara pentru ca are o consistenta usoara, iar daca o masati intra chiar repede in piele, in ciuda faptului ca are o textura uleioasa. Am incercat crema si pentru cuticule, si daca o aplic dupa ce le tai, ajuta la hidratarea zonei si inmoaie pielea. Cel mai mult i-a placut cand am aplicat-o dupa epilat. Mi-a lasat picioarele lucioase si foarte frumoase. Aratau de parca le-as fi dat cu ulei, si a ramas luciul pe piele cam 2-3 ore, insa totodata mi-a si hidratat pielea fara sa ma usture (cum se intampla deobicei dupa epilat/ras).


 Concluzionand, desi nu imi prea plac in general cremele uleioase, cu siguranta pe aceasta o voi cumpara pentru ca e hidratanta, iubesc cum lasa picioarele sau mainile dupa epilare si in plus este si naturala.
Este o crema 100% naturala, homemade.
Ingrediente: unt de cacao, unt de cocos, mixt de uleiuri vegetale, ulei de catina, ceara de albine, ulei esential lavanda, ulei esential portocale, ulei esential melisa.
Mirosul ei este asemanator mirosului de lamaita.
Fiind o crema homemade, ingredientele pot varia in functie de preferintele voastre.
Pret: 2 lei/20 gr


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu