vineri, 24 aprilie 2015

Despre crema cu gălbenele și tătăneasă

 Salut. Deși toată lumea știe despre clasica cremă-unguent cu gălbenele, nu cred că se folosește cât ar trebui. 


 Eu am vrut să cumpăr un unguent cu gălbenele simplu, pentru a-l avea în casă.  La plafar aveau mai multe tipuri, dar am zis să încerc această ceemă tip unguent cu extract total de gălbenele și tătăneasă. 
 Nu are un miros puternic, ci unul foarte subtil de gălbenele.
  Are 20g, și a costat 4 lei. Este o ceemă Românească.
,, Ingrediente: gălbenele, tătăneasă,vaselină lanolină, ceară, parfumant.
Acțiune: puternic emolientă, hrănește și catifelează, tonifiantă, nutritivă, cicatrizantă, antiinflamatoare, antiseptică, bactericidă, actovează circulația sângelui
Adjuvant hemoroizi, varice, arsuri, noduli, plăgi post-operatorii, eczeme, degerături.
Utilizare cosmetica: cremă față pentru tenuri normale, uscate și palide, pentru masaj. " 
(Fiind produs în România, mă așteptam ca etichet să fie scrisă cu diacritice, dar nu e).



 De curând, pielea de pe mâini a început să mi se usuce, și am zis să văd dacă mă ajută acest unguent. Am aplicat o cantitate generoasă și cojițele de pe mâini au dispărut rapid, dar definitiv. Sunt necesare mai multe aplicări, dar cojile dispar. Mi-a hidratat pielea, dar nu a și catifelat-o, așa că am aplicat și unt de corp Thai Spa cu cacao, după tratamentul cu unguent.


 Singurul lucru care nu îmi place este textura. Fiind unguent se aplică mai greu și intră în piele mai greu. 



 Eu recomand acest tip de creme. Sunt naturale, românești, și cel mai important: efeciente. De ce sâ căutăm prin laboratoare, când ne ajută natura? 
 
 Sper că v-a fost de folos postarea mea.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu