luni, 9 februarie 2015

Unboxing Oriflame C2/2015

Hello. Am primit coletul de la Oriflame acum vreo 2-3 zile, și acum a venit momentul să postez un mic unboxing. Fiind trecute câteva zile, vă pot spune și căte ceva despre anumite produse din această comandă.

  O să încep cu cel mai tare produs al acestei comenzi, care este al iubitului meu. Este o jucarie pentru antrenarea creierului foarte interesanta. Sunt 2 „țevuțe” metalice imbarligate, și pe care trebuie să le separi fără forță, doar cu ajutorul creierului. Ei bine, eu nu am fost atât de antrenatâ mintal încât să îmi dau seama cum pot desface aceste 2 bucăți, însă iubitul meu a reușit in doar 4 secune :)). Am avut un mic șoc, pentru că eu mă uitam pe instrucțiuni (pentru că vine cu o foaie ilustrată care îți arată cum să rezolvi „problema”), și nici nu am apucat sa mă uit la umătate din pozele e pe foaie, când aud:  ”GATA!”. Da, este o jucărie intereantă și folositoare pentru antrenare minții. V-o recomand, mai ales că nu este scumpă. Pretul ei in catalogul c2/2015 este 12.99 lei.




  Tot iubitului meu i-amluat și un deodorant spray antiperspirant S8 care are 150 ml. Miroase bine, însă are un miros destul de tipic. Prețul a fost puțin cam mare, 19.99 lei, și nu se merită.



  Am mai luat tot pentru iubitul meu și un deodorant roll-on antiperspirant 24h Giordani Man de 50 ml. Nu pot spune nimic despre el deoarece încă nu l-a deschis. A costat 15.90 lei.



  Pentru mine am cumpărat un deodorant roll-on antiperspirant 24h Activelle Green Tea fresh, care până acum îmi place. Am cumpărat unul pentru mine, și unul pentru a-l face cadou. A fost 5.99 bucata.



  Pentru ca aveam nevoie de un portofel, am zis să îl iau pe acesta, Odyssey se numește. Nu este un model care să mă dea pe spate, însă părea ok și eu chiar aveam nevoie de un portofel nou.





  Pentru că ultimele 3 campanii am plasat comenzi de minim 150lei, în fiecare dintre ele, Oriflame mi-a oferit parfumul Ultra glam cu 5 lei. Nu aveam așteptări de la el, nu am crzut că o să îmi placă, însă m-am inșelat. Miroase super bine.


 Am avut și câteva comenzi, cu următoarele produse: apa de parfum So fever, 50 ml - 49.99 lei, apa de toaletă Fire 30ml - 29.99 lei, fardul e pleaope trio Very me in nuanșa greys&rose 2g - 11.99 lei, rimelul very me fat lash 8ml - 12.99 lei, tușul stilou pentru pleoape The one 0.8 ml - 32.90 lei, brățara Metallic Love 16cm+3cm extensie - 19.99 lei și 2 eșarfe Metallic details 200x60 cm - 29.99 lei bucata.   







Țin să menționez că pe toate produsele pe care le-am cumparat pentru iubitul meu și pentru mine, nu am scos din buzunar doar 2-3 lei, pentru ca leam luat cu reducere, și restul sumei a fost acoperit de discountul obținut din produsele ce le-am avut pe comandă. Dacă sunteți interesate sa devenți clienți direcți Oriflame și să achiziționați produsele cu discount, și să primiți cadouri, mă puteți contacta pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Xtinna-Beauty-Blog/634934339896560?ref=hl.

Click aici pentru a vizualiza flyer-ul campaniei 3 de la Oriflame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu