duminică, 23 martie 2014

DA! NU! POATE?! - CREION DE OCHI MISS SPORTY

Bunaa!! M-am gandit ca de astazi sa incep o serie de postari care sa se numeasca " DA! NU! POATE?! " in care sa va recomand sau nu dierite produse.
O sa incep seria aceasta cu dermatograful meu pentru ochi preferat: Creionul de ochi de la Miss sporty.
Eu am nuanta 001 Magic.
Pretul este in jur de 6 lei.
Nu stiu ce gramaj are dar cred ca in jur de 10 grame.
Se gaseste in 8 nuante:



Nu este un creion mecanic, ci dinacela care se ascute, insa are textura moale si se intinde foart bine la aplicare dar nu si atunci cand nu ne dorim.
Este destul de rezistent, se aplica foarte usor asa cum am spus si este si pigmentat.





Este foarte bun si accesibil, nu se termina nici repede ca produs, rezista si mult pe pleoape, este intens, cremos si nici nu este greu de gasit si este si versatil. Ce ne putem dori mai mult? Este perfect.
Mie imi place foarte mult mai ales ca l-am primit si de la cea mai iubita persoana <3, asa ca il recomand tuturor.
La final, ca sa fac si o mica comparatie va spun ca nici nu se compara cel de la Ada cu acesta (acesta este mult mai bun) si acesta de la Miss sporty imi place mai mult decat creioanele kohl de la Avon.
Concluzie: DA

Sper sa va placa ideea mea si aceasta postare. Sa imi spuneti si voi daca a-ti incercat acest creion, daca va place sau nu si ce produse de la Miss Sporty va plac. astept mesajele voastre si sper sa fiti cat mai active atat aici pe blog cat si pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pages/Xtinnuta-Beauty-Blog/634934339896560 pentru ca va urma un giveaway prin aprilie mai pentru persoanele active. Pe data viitoare. Enjoy!

3 comentarii:

  1. Interesant, am incredere in sfatul tau ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, si scuze pentru intarziere.am mari problee cu timpul :(

      Ștergere

  2. Conturarea perfectă a ochilor într-o nuanță sublimă de albastru o găsești la acest creion de ochi: https://www.organik.ro/machiaj-mineral-si-bio/creion-si-tus-pentru-ochi/creion-kajal-bio-pentru-ochi-night-blue-bleu-marin-benecos/activereferal-8d6b33a8f1befc79051dbe7499c9776b

    RăspundețiȘtergere