joi, 9 ianuarie 2014

Miss Sporty. Da sau Nu?

Bunaa!! Anul trecut (2013) am primit de la Mos Nicolae (printre altele) si 2 produse de la Miss Sporty. Mai aveam un rimel si un gloss de la firma asta insa acum cativa ani cand nu stiam eu prea multe despre produse :).
Din cate stiu eu, Miss Sporty este o firma englezeasca.

Am primit un creion dermatograf pentru ochi negru


si o oja superba cu reflexii si mai frumoase :)


O sa incep cu dermatograful si o sa spun ca este cel mai bun creion de ochi al meu <3.
Este foarte cremos, pigmentat, nu se intinde  si este si rezistent. Dupa ce se usuca, greu il mai dai jos
Eu dupa ce am facut poza de mai jos si am fost sa ma spal, tot mi-a mai ramas o urma.


Nu stiu cate grame are, dar nu este foarte mare. (Este mai mic decat creioanele de la Avon de ex.)
Dupa cum se vede, eu am culoarea neagra (nuanta 001 Magic)
Pretu lui este 6 lei si chiar se merita. Eu il recomand din inima.

Oja imi place si ea foarte mult. Este roz cu irizatii multicolore. 
Pretul ei este tot de 6 lei.

Pensule este rotunjita si plata. Are forma perfecta pentru aplicare, din punctul meu de vedere.


Oja rezista pe unghi cam 4 zile pana sa inceapa sa se ciobeasca la varfuri.
Consistenta este destul de usoara, nu este oja dinaceea groasa. Pentru o mai bune opacitate, sunt necesare 2 straturi.
Si aceasta oja merita cumparata.

Acestea au fost cumparate de pe www.emag.ro, dar se gasesc si pe www.1001cosmetice.ro
Site-ul oficial este acesta: http://uk.miss-sporty.com/

In concluzie, eu sunt foarte multumita de aceste produse, si le voi recumpara (desi pe acestea nu le-am cumparat eu personal), si de ce nu, si in alte nuante, dar voi cumpara si alte produse de-ale lor.
Deci Miss Sporty primeste pana acum, un mare DA din partea mea.

Sper ca v-a fost de folos review-ul meu. Enjoy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu