duminică, 19 ianuarie 2014

Mascara? Oare ce pensula o avea?

Bunaa! M-am gandit sa va arat colectia mea de rimeluri, pentru ca poate regasiti pe aici unul despre care sunteti curioase sa aflati cate ceva si sa ii vedeti si pensula.


O sa incep cu ultimul ajuns in colectia mea:

Wonderlash Mascara de la Oriflame

Dupa cum se vede, peria are o parte mai plata (pasul 1) si o parte mai bombata (pasul 2). Partea mai bombata este pentru separare.... trebuie sa insinst mai mult pentru a le separa bine, dar partea plata le alungeste foarte bine. Momentan, este preferatul meu, desi dupa demachere imi cad f multe gene , nu stiu de ce. Nu am mai patit asta pana acum.
Perii sunt din cauciuc.
Pret: 12 lei



Dupa cum se vede, peria are o parte mai plata (pasul 1) si o parte mai bombata (pasul 2). Partea mai bombata este pentru separare.... trebuie sa insinst mai mult pentru a le separa bine, dar partea plata le alungeste foarte bine. Momentan, este preferatul meu, desi dupa demachere imi cad f multe gene , nu stiu de ce. Nu am mai patit asta pana acum.
Perii sunt din cauciuc.
Pret: 12 lei
Color Trend de la Avon
Avand in vedere ca produsele din gama Color Trend nu sunt cele mai bune, acesta este surprinzator un rimel care face ce spune. Alungeste si separa bine genele. Trebuie aplicat cu grija, pentru ca in cantitati mari incarca genele.
Pret: 10 lei


SuperFull de la Avon
O sa incep sa spun ca se usuca mai repede decat alte rimeluri, insa intr-un timp chiar a fost preferatul meu. Alungeste frumos genele, si in combinatie cu SuperShock-ul chiar are un efect super.
Pret: 14 lei

 Aici am aplicat cam 4-5 straturi, de aceea genele au efectul acela de "picioruse de paianjen". Am aplicat asa, deoarece fiind usact rimelul nu se prea aplica...


SuperShock Max de la Avon
Si acesta, si cel normal au fost si sunt preferatele mel, insa si acestea se usuca foarte repede.
Imi place mult cum separa genele si le si alungeste in acelasi timp.
Pret: 16 lei



Super Drama de la Avon. Prima data cand l-am aplicat m-au cam intepat perii, pentru ca are o pensula mai ciudata ;)). Nu le alungeste genele foarte mult, dar imi place efectul. Mi s-a parut ca s-a terminat destul de repede.
Pret: 17 lei








Infinitize de la Avon. Nu prea am folosit acest rimel. Da o culoare foarte neagra genelor, insa din cauza surplusului de produs care ramane pe pensula, nu le alungeste prea bine. Si are si perii destul de rari... multi dar rari si lungi. Nu ma omor dupa el, insa o sa incerc sa il folosesc stergand pensula de fiecare data cu un servetele pentru a lua surplusul.
Perii sunt din cauciuc.
Pret: 18lei





Acesta este un rimel de la Miss Sporty, pe care o am de cativa ani si nu am mai folosit-o de foarte mult timp. Nu pot spune nimi despre ea, decat ca are o pensula clasica. Nici nu stiu de ce il mai pastrez :D.




 Mega Effects Mascara de la Avon
Pensula inovatoare este cea care m-a facut sa cumpar acest rimel, si tot ea ma face sa nu il folosesc prea des :)). De ce? Mi-e mai comoda o pensula normala. El este un rimel bun, se potriveste destul de bine ochiului, manerul este flexibil. Trebuie tras tare si cu grija din recipient. Trebuie utilizat cu foarte mare grija :D.
Perii sunt din cauciuc.
Pret: 25 lei.




 Color Trend shimmer tips de la Avon
Acesta este un rimel auriu cu sclipici. Nu Isi face foarte bine efectul, adica nu lasa asa multa culoare pe gene. Eu l-am folosit dupa aplicarea unei mascara neagra. Pensula este foarte subtire si nici nu vcred ca are peri, doar niste "margini"... nu stiu cum sa le numesc.
Pret: 10 lei.




Aceasta este pensula de la Mascara SuperShock Mascara de la Avon.
Dupa ce am terminat rimelul, am pastrat pensula pentru ca este preferata mea. Cum este prea mare ca sa in capa in alte tuburi de rimel, am spalat bine pensula si acum o folosesc pentu a-mi peria sprancenele. Ofera un aspect foarte ingrijit, pentru mine este wow. Imi place mult sa periez cu aceasta pensula sprancenele dupa ce le "fardez".



Preturile sunt aproximative. 
Cu nici unul dintre rimelurile de mai sus nu am avut probleme sa cada de pe gene, decat dupa ce formula lor s-a uscat, ceea ce mi se pare normal.
Sper ca v-a fost de ajutor articolul meu. Enjoy!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu